måndag, maj 29, 2006

Sniglar med dödslängtan


Åh, jag måste bara skriva lite för att komma ifrån köksbordet och alla böcker, kollegieblock och gamla tentor som ligger där o väntar på mig. (Det är väl ok?)
Jag e så omotiverad till att plugga. Jag är trött på det här aprilvädret också; halva himlen blå, halva himlen svart. Jäklar om det inte ändras t månadsskiftet! *arg* Vädret medför också alla dessa självmordsbenägna vinbärssnäckor-de är ju helt galna! Ute och slemmar på cykelvägarna, ser de inte kvarlevorna av sina medsniglar som har blivit totalt mosade av cykeldäck och fotsulor???
Fick nya bilder på vovven, men med dålig kvalitet. Kul ändå. Ett nytt namndilemma har uppstått, jag kom nämligen på att Desmond e coolt som attans. Så; Desmond eller Nano??? *hjälp*

1 kommentar:

Anna sa...

hmm... desmond var ju inte så dumt det heller... men vem var desmond? gillar ju nano oxå... svår det blev. Geriatriken går väl sakta framåt, men det är väl inte direkt så man jublar över att plugga. Bra, dock att det inte är sol ute, ur pluggsynpunkt. Men till helgen får den gärna komma! Lycka till med hemiplegi, obstipation och hypokinesi...