tisdag, maj 23, 2006

Tentadags

Ja...imorgon ska jag räkna för brinnande livet:-O Läkemedelsräkningstenta och man måste ha alla rätt (huga). Hoppas huvudet är med mig! Ska iaf ta med min turbringande(?) sten. Ska räkna en gammal tenta snart, men ingen ide på fastande mage, så jag kan likaväl skriva här medans jag väntar på maten. (Bra resonemang,va?) Klarade iaf medicintentan, me so clever!
Manne är på besök igen, vi hade en mysig heldag igår och idag var han med på mitt body pump pass! (liquid love)
Om 2 v är det sommarlov, gud va skönt. Det är ju en del att göra innan dess. Imorgon ska jag träffa Fia och shoppa nithalsband t Nano (yeah!). Senare i veckan blir det party, massa träning och förhoppingsvis(??) massa plugg också. Omtentor är ju inget man drömmer om. Måste bocka av grejer¨på min måste göra lista också:S
Förresten, jag har namnsdag idag! (grattis-tacktack) Fick visst också ett kusin barn idag (där ser man).
kraaaam på er

1 kommentar:

Anna sa...

ojojoj. har räknat så det stått härliga till idag.. trodde det var rätt lugnt, men insåg att jag och spädning visst inte var vänner. Det är jättekrångligt. Hoppas att jag har fått kläm på det nu i alla fall. Lycka till imorrn!