torsdag, maj 18, 2006

Hej och hå...

...vilken lång och seg dag! Imorse drog jag mig upp för att gå på läkemedelsräkning...hoppas jag lärde mig något jag inte kunde innan(?). Det är jättekallt ute, men luktar gott!
Jag har inte åstadkommit så jättemycket, men lite. Har dammsugit (klassiskt när man inte orkar plugga) och röjt lite (men inte allt), nästan fixat försäkring t Nano och bokat in veterinärtid.
Kiss-Martina lockar med midsommarplaner...hm....
Igår kom mina jättemjuka tröjor från La Redout, I like! Å Manne fick åka hem t Västerås. (Fast han kommer tillbaka med sin pojkvän imorgon)
Känner pressen att göra något vettigt. 2,5v kvar t SOMMARLOV! *tjeho*

3 kommentarer:

Anna sa...

så det blev Nano... bra namn. du verkar va en flitig läkemedelsräknare... det är bra. försöker jag med. och, jag tycker faktiskt att det är riktigt kul!!(om man nu får säga det...) ha en skön helg!

Anna sa...

jep. håller ju på Carola i alla väder, är väl skadad sen barndomen :) hm.. visst har resultaten kommit. jag blev i alla fall godkänd, om jag nu kommer ihåg rätt nummer... har väl inte blivit så mycket räknande för mig idag heller, men jag hoppas att DEN tentan ska gå bra i alla fall. ses!

Anonym sa...

Midsommar!! Jaaa!!

Har precis kommit tillbaks från sol och strand till ett regnigt Seoul :( Såg att monster-finnarna vann...en finsk kompis lovade innan finalen att hon skulle springa omkring naken i dormitoryt om de vann. får väl se vad som händer med det..