lördag, maj 20, 2006

LökLördag

Igår var vi på 28-årsfest hos Danne (Brad). Han bjöd på vin, kex och ost:-) Jag bjöd på morotskaka. Min kära vän blev alldeles för full och fick åka/gå hem. Vi andra tog oss ner till BJ dr vi gled in och hängde resten av kvällen. Träffade Elin som blev förvånad över att se mig där (jag e ju inte uppsalas mest partyfrekventa student) o snurrade runt lite med henne. Inget utöver det vanliga hände annars...taxi hem före två...
Idag har man inte gjort många knop. Var dödstrött imorse när Manne försökte väcka mig. Vägrade. Efter det ena o det andra blev det iaf en stor frukost med färska ciabatta (mums) och southpark dvder (jag somnade).
Nu har grabbarna lämnat mig för tortillas och hockey:S och jag ska äntligen lämna boet och ge mig ut på en promenad, ska bli riktigt skönt!! Sen blir det schlager med Ellis...
Å ja, igår kom min hundväska med bud från staterna:-) Den är fiiin! Fort gick det också, bara 4dagar(!) Snart är det bara vovven som saknas (27dagar kvar).

Inga kommentarer: