tisdag, juni 13, 2006

hothothot


Puuuh! Riktigt svettigt nuförtiden men det är ju hääärligt. Sommar, sommar, sommar.
Stanna kvar!!
Bilder illustrerar typ hur det såg ut idag när jag körde pump (fast jag darrade såklart inte-muscles of steel). Luften står stilla i träningssalen, men fläktar hjälper liite.

Idag har det premiärbadats på Björnön. Det var inte ens speciellt kallt! Gött. Jag gazzade lite med Flugan efter att ha sovit närmare 12h. Vi (jag o Manne)var helt slut efter gårdagens äventyr;
Vi lyckades komma för sent flera gånger igår. Först till bilprovningen>>att vi inte fick komma in, sedan t läkaren>>jag fick vänta i 1,5h. Men sen ordnade dagen upp sig. Jag hade ingen vaxpropp som jag trodde, utan inåtbuktande trumhinnor(!) Så nu ska jag göra håll-för-näsan-och-blås-övningar samt köra m nässpray. Hoppas d hjälper. Uppsala var sig likt, fast lite varmare och grönare.
Imorgon ska jag på massage, så skööönt. Mannes mamma också. Så börjar vattendraget. 3dagar kvar till jag blir hundägare.

Inga kommentarer: