söndag, juni 11, 2006

Sverige kan!

Inte med syfte till fotbolls-VM utan snarare vädret. Det är en väldans snack om vädret här, men man måste ju bara jubla över denna underbara sommarvärme. Njut varje dag-för imorgon kan det vara +10 och regn.
Har varit o bogserat volvon t verkstaden, den tog visst också sommarlov (har inte startat sen jag landade i v-ås den 2/6). Hoppas de har tid att fixa till den snart.
Jo, sen senast har mina flinka fingrar flätat hår, jag har träffat min till en början överförfriskade pojkvän (studentskivor är inte snälla mot levern), ätit sushi, grillat, gottat mig i solen och lite annat smått och gott. Närmast på schemat står nu en kvällspromenad. Det blir väl till att gå själv för jag har ingen promenadkompis här och mamma har fått en spricka i foten (aj).
Imorgon blir det en sista snabbis t Uptown för att spola lite. Sen blir det body pump release på VGF och sen är det nästan bara TRE dagar kvar tills min bäbis kommer. Aaahhh! Så nära, men ändå så långt bort. Alla som längtat riktigt jävla mycket vet nog vad jag talar om*?* Nåja...på onsdag börjar vattendraget så då får man väl ta sig dit o fördriva lite tid eller nåt.
Snaaaaart!

Inga kommentarer: