torsdag, juli 13, 2006

Mobiltjatter


Nu har jag hittat den, mobilen som jag vill ha. Hade tänkt suga den sista musten ur min nuvarande K700i som jag faktiskt varit jäkligt nöjd med, och nu blir det väl lite så också. Hade spanat in Nokia 6131 som potentiell investering, men störde mig på att Nokia har väsentligt sämre batteritider än SonyEricsson. Nu hittade jag den här nya favoriten som uppfyller mina krav och dessutom har massa träningsfunktioner (I like). Det dumma är att den inte har släppts än utan kommer under 3e kvartalet i år. Det är iofs nu, men kan också bli i september. Nåja, jag kom i alla fall fram till att den kan vara värd att vänta på, men då min nuvarande mobil verkar sjunga på sista versen (iaf batteriet) beslöt jag mig för att leta reda på ett billigt nytt batteri till den och hoppas att den lever tills den här finns tillgänglig i butikerna. Hittade ett batteri som totalt gick på 129:- inkl. frakt. Helt OK enligt min mening, så beställningen är lagd:-)

För övrigt vaknade jag vid 6.30 imorse (igår vaknade jag 6.02) och kunde inte somna om direkt. Drömde massa funky mardrömmar också, huga! Vaknade iaf på riktigt strax efter 10 och har fortfarande inte ätit frulle. Åsa skulle ringa också, hon kanske sover? Njae... Vet inte riktigt vad det ska bli av den här dagen, men det blir nog bra.

Inga kommentarer: