torsdag, juli 13, 2006

Nattugglan säger hallå

Mitt försök till att ställa tillbaka dygnsrytmen har uppenbarligen inte fungerat än. Gjorde första försöket igår och det började bra; jag kom i säng strax efter tolv igår. Då kan man ju komma upp i rimlig tid tänkte jag. Vaknade vid 6 och var tvungen att gå på peepen. Sen kunde jag inte somna så jag låg o läste lite och somnade sedan om. Vaknade 12:23. Tjena! Nästan 12h sömn ju. Galet.
Och nu är klockan över två och jag är vaken och inte ens speciellt trött(kanske inte så konstigt med tanke på hur mycket o länge jag sov inatt, men ändå).
Började dagen slappt med tidning i solstol i trädgården. Sen ringde Christine och var hemma så vi hängde massor. Sågs på stan, klämde en sallad på bredbar, stanade lite, satt i vasaparken o snackade om ditt o datt, åkte förbi henne, åkte hem hit, fick besök av Måns, grillade, gick en promenad, drack te och åt jordgubbar. Sen var hon tröttast i världen och åkte hem. Det var trevligt (inte att hon åkte hem utan det vi gjorde dessförinnan).
Vill köpa ny mobil! Min börjar sjunga på sista versen, iaf batteriet och det är ju inte så bra när den dör när folk ringer. Tips på vad man ska inhandla??

Inga kommentarer: