måndag, juli 10, 2006

Mulen måndag

Idag känns det faktiskt ganska skönt att bara gå hemma och skräpa, kanske göra ett handtag då och så om man känner för det.
Det är iaf precis vad jag har gjort hittills. Och så kom posten med en ELLE tidning till mig, så den var jag ju tvungen att fördjupa mig i ute i trädgården (ack lata sommardagar!).
Desmond är helt slut och ligger bara och sover efter att ha blivit lite skrämd av dammsugaren. Kanske var det helgens spring ute på landet som tog musten ur honom(?).
Freddan fyllde 27 igår, firades med middag, lunch och tårta ute på landet. Mysigt, men det skulle egentligen varit sthlm. Nåväl.
Imorgon far karlen iväg några dagar, men sedan blir det lite miljöombyte-ser jag faktiskt fram emot. Det blir Blekinge, Skåne(?) och Stockholm såvitt jag vet. Gbg?
Imorse hade jag ambitioner om att baka, men antagligen måste jag handla i så fall-något som blir lite krångligare när man har en liten hund som man inte vågar lämna varken hemma eller utanför affären och som man (väl?) egentligen inte heller får ta med in. (Fast gör det något?)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kikar in här lite då och då...bra så man vet vad du har för dig! Hade en toppenhelg i Jkpg och Marstrand!! Imorn är det ju min dag, men man jobbar ju som vanligt... Fika på kvällen kanske?
Kram