torsdag, september 21, 2006

Dagarna går

Sista dagen på nästa sista veckan av den här praktiken. eh. Vad jag försöker säga är att tiden rullar på...det går ganska fort fast det går långsamt- och jag lever fortfarande! Känns dock som en halv livstid sedan jag hade sommarlov.
Såhär ser det ut hos mig nu:
Manne har åkt hem och Desmond är i Norrtälje med Veronica. Flugan är inte hemma. Jag ska äta frukost snart, men blev så glad över att internet funkar att jag var tvungen att surfa lite först (har vart struligt i flera dagar). Idag går jag Ctur (14.00-21.45) så jag ska passa på att gå på Carinas step kl 11. Går bra med min nya handledare fast jag har bara gått med henne en dag. Igår gick jag med Knarig (vilket namn) och det var en hyfsat soft dag. Jag och Christine gick till ett café och köpte fransk chokladtårta! Hur smaskigt var inte det---med grädde.
I måndags satt jag på arslet hela dagen och skrev ihop mitt jäkla PM. Nu är det klart och får duga. Imoron har jag seminarium och nåt annat. Det bästa är att när vi kollade på jobbschemat stod jag ej med på fre, varpå Helene sa att jag kan vara ledig. Hoppas det inte kommer tillbaka och biter mig i gumpen, men nog var det skönt!
Så det jag vill just nu är att:
Seminariet ska vara avklarat, att få kontakt med min nya praktikplats så att jag kan få schemat, att det ska fortsätta vara varmt, att Manne ska få en tingsplats så nära som möjligt.

Inga kommentarer: