onsdag, september 13, 2006

igen

Så var karusellen igång igen. Fast det har varit en bra dag. Hade glömt bort att jag skulle ha e T1a med mig idag...suck tänkte jag, men det var ganska kul att ha någon under sig *mohaha* En liten nybakad student med väldig entusiasm (vänta bara...) Jag har tagit många blodprover...haft mittbedömning (dryyygt), sett lavemang och annat smått och gott. Hade pass och stressade sedan för att hämta Des. Manne e här igen och han står för käket. Det tackar man för. Ändå är jag sådär trött att jag helst bara skulle vilja lägga mej ned ett tag, men då kommer jag ju inte i säng sen. Jag är sådär trött att jag måste anstränga mig för att uppträda normalt och inte bara slänga ur mig det ena med det andra. Men det går. 2,5v har gått relativt fort ändå. Kanske blir värre under geriatriken, det kan vara rätt händelselöst i jämförelse..
Så har jag fått lite känningar i rygg/nacke på vä sida. Vivvi (min massör)bekräftade och sa att det var mer än en spänning:-O Inte bra tror jag. Försvinn!

Inga kommentarer: