torsdag, oktober 12, 2006

beklagelser

idag har det varit många saker som bidragit till att helhetsintrycket har blivit lite...motigt. Det kunde vara roligare liksom...
Bidragande orsaker kan vara tex att
Manne flyttar till Gbg imorgon. Flugan har åkt till Tanzania och är borta i 2 mån=det blir tomt här hemma. Det blir mörkare och mörkare för varje dag (och kallare?). Praktiken är inte rolig (fast man har väl vant sig vid lunken lite nu). Jag blev stressad över en lägenhetsvisning och hela situationen att jag måste hitta nånstans att bo (eller nåt att vilja bo med). Min jäkla cp-granne (ursäkta uttrycket, men ibland måste man) som talade om för Flugan att Desmond inte mår bra för att han låter och hotade(??!) med att anmäla!!!!!!!!!!!!! Heeeelt klart störd. Punkt.
Ja, som ni märker har jag en del beklagelser. De flesta har säkert ännu fler, men jag önskar jag hade färre. Så har jag ont i nacken också. Blä. Måste ringa Vivvi och boka in en massage.
Orkar inte ens berätta om det här med visningen som blev pannkaka.
Nu har jag iaf städat lite och ska fan krypa ner i sängen och njuta av senaste avsnittet av Lost. Imorgon är det fredag och sedan helg. Tack för det. Då ska jag festa festa festa. Men jag måste upp tidigt på söndag och hämta Des. Varför ska alla göra allting samtidigt?

Inga kommentarer: