tisdag, oktober 10, 2006

choklad

-just nu: grymt sugen på choklad!
-svar sedan sist: jag tog bilen och jag var hemma och sjukade mig ytterligare en dag.
-en fråga: finns det nån bra uppfinning som man kan torka av sin dataskärm med??? min är daammig. annars tycker jag att nån ska uppfinna det nu. men det lär väl finnas? (nej, en vanlig t-shirt eller nåt duger inte).

idag har jag skrivit mail, försökt klickerträna, pumpat, teamat med fatima, tagit en nap, ätit mannes goda pannbiffar, letat vetenskapliga artiklar. a typ det.
kvar att göra: gå en promenad och kissa desmond och hämta plånboken som jag kom på att jag gömde i handskfacket.
imorgon ska jag t praktiken. *jubel*
har haft världens problem med att hitta hundvakt t på lördag. nu ska han va hos sophia men jag måste upp och hämta honom före 10. det ska väl gå.
har börjat kolla på lägenheter också ju...mailat med en mäklare idag. kan inte allt bara vara ordnat? jag orkar inte...
jag önskar att jag var rik.
då skulle jag slippa ta lån, då skulle jag kunna shoppa som fan och flyga flygplan till gbg när manne har flyttat dit. tänk oooom man vann 390miljoner. kanske e större chans om man åtminstone skulle kosta på sig att köpa en lott? men egentligen, hur stor e chansen...

1 kommentar:

Anonym sa...

önskar också att allt redan var ordnat för en. då skulle man inte behöva stressa för sådana saker. även jag önskar jag kunde vara rik, då skulle jag flyga över till ida och flyga hem till sverige väldigt mycket oftare. så skulle jag vilja vara gift, singel livet suger verkligen. vem ska jag nu gosa med?