söndag, oktober 15, 2006

Kick ass Kick-off


Lite dåligt att man hade med sig kameran igår, men bara tog 2 foton. Här ser ni ett på Olof, Isa, mig och Eva i vår lounge på Flustret. Det var en riktigt lyckad kväll!
Dagen började sisådär, vaknade igår morse och trodde jag var död typ. Ville aldrig gå upp och kände mig enbart vemodig. När jag väl pallrade mig upp gick jag en typ 2h lång ofrivillig promenad med desmond. Det ofrivilliga låg i just längden som blev otroligt lång eftersom vi följde en väg som aldrig tog slut och vi nästan gick vilse. Puh.
Men kvällen ryckte upp sig när jag kom till sats (desmond fick vara och leka med selma). Startade med ett bodypump pass där utvalda instruktörer körde en låt var( jag fick ta 2). Så kul! Sedan dusch och gemensam avgång till East city där kina-indisk-sushi buffé väntade, yummie! Diverse aktiviteter och konstigheter pågick under middagen; snapsvisor, karaoke, hjulningar, spagat, pyramider, ballongstafett med mera. Häpnadsväckande.
Kvällen fortsatte sedan i ett mysigt VIP rum på Flustret, skålade i skumpa och högg in på drinkbordet. Försökte dansa, men hiphopen byttes ut mot techno och vi blev förfärade när vi gick ned en våning och bevittnade marknaden som påick där. hu! Så vi umgdomar styrde stegen mot BJ där vi svängde ordentligt. kul! En sväng på Max och sedan sällskap iaf en bit på vägen. Blev seent, men eftersom jag sov typ hela dagen var jag knappt trött. Det underlättade ju när jag 4h senare var tvungen att gå upp och åka o hämta desmond. Och nu ska det bli en prommis med Madde.
Känner bara sorg över att jag måste fixa matlåda. Ingen lust att gå t praktiken redan imorgon.

Jag var ju nyss där!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja matlådor är aldrig roliga att fixa...