onsdag, oktober 18, 2006

Fan.

Lever fortfarande på minnen från helgen:) och det har hunnit bli nästan torsdag. Det rullar på. Som vanligt. Fast kallare. Jävla höst!
Med hösten kommer sjukdom. Jag har känningar i halsen. Hoppas det bara försvinner. Idag var Elenore här och umgicks med mig och Des. Och rätt var det är så ringer det på dörren. Who is it!? Väntar ingen. Är det dum grannen?! Jag når inte upp till titthålet! Men Desmond skäller, man ser rätt in i lägenheten genom fönstret och tvn är på så det är väl ingen idé att låtsas att man inte är hemma. Så...jag öpnnar...och där står han (nej, inte drömprinsen) utan TV kontrollanen. F u c k. Så typiskt. Och det går ju inte att försöka komma undan. Det är kört. Han ser och hör att det finns en tv i detta hushåll. Han är visserligen ganska trevlig, men det är ändå inte trevligt. Nu kommer det väl en räkning:-S
Hur fungerar det, kan man bara ringa och avanmäla tv innehav?? Jag är för fan student, inte minister!! (=jag har inte råd).

Inga kommentarer: