torsdag, oktober 26, 2006

Rosa Gummistövlar


Lite rosa kan lysa upp även den gråaste höstdag:-) I alla fall lite. Jag är nöjd över min investering i ett par gummistövlar, det är ju bara så himla praktiskt när det är sånt här skitväder!
Efter att ha snorat, snörvlat och hostat i nästan en vecka börjar jag känna att det håller på att vända. Idag var jag på praktiken fram till lunch och det gick bra, kändes ganska lagom. Så nu är det bara nästa vecka kvar(!) Märkligt hur fort tiden går fast det går så långsamt. eh.
Igår gjorde jag något jag inte lyckats med tidigare; jag skulle bara gå upp t Ica och posta ett brev...halvvägs dit kikar jag ner på mina fötter och upptäcker att jag har tagit på mig två olika skor. HAHA, hur fan kan man göra det?! Det är nog ett tecken på att man inte e riktigt frisk. (men kul var det)
Åsa var förbi här igår. Jag skulle göra flätor på henne men det blev inte så bra. Tanken var att jag skulle fläta in löshår, men hon hade för kort hår så jag lyckades inte varpå hon fick åka hem utan flätor. När vi kommer ut på parkeringen ser vi att hon har fått en P-bot på 350:- Känner bara medlidsamhet...stackars!
Imotgon har jag seminarium och yoga pass som jag hoppas kunna ha. Ska bli ljuvligt skönt att röra lite på sig:-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

två olika skor...hahha

Anonym sa...

Jag vill också ha rosa gummistövlar! Dom var ju sjukt söta. Och i den här regniga delen av landet behöver man gummistövlar...