tisdag, oktober 24, 2006

snor i mängder

Det började med känningar i halsen.
Sedan kom hostan och mera hosta.
Nu är förkylningen ett faktum. Man undrar ju vart allt snor kommer ifrån.
Usch och fy vad eländig man kan känna sig.
Idag var jag hemma från praktiken med all rätt. Kan inte gå dit imorgon heller har jag konstaterat, men får ändå dåligt samvete. Men vad ska man göra? Kan ju inte gå dit å smitta alla gamlingar, å dör dem ju.
Tiden går väääldigt långsamt när man e hemma en hel dag har jag också märkt. Det är ganska tråkigt faktiskt, i alla fall om man e sjuk. Känns som jag suttit ihopsjunken i en stol hela dagen och fått dålig hållning.
Det ösregnar ute också...fick släpa med mig desmond och till slut kissade han lite. Han rullade sig i ett halvt kranium idag, fräscht. (han fick duscha).
Igår var jag o tittade på en lägenhet som jag fattade tycke för. Får se hur det blir, än så länge har jag inte bjudit på den. Ska se vad som händer...
Ja så var jag ju hemma i helgen och blev firad. Det var trevligt, men tiden gick rasande fort. Tårta och paket. På självaste födelsedagen var jag ensam och sjuk, ha ha. Nu är jag i alla fall 24 år. Hallelujah!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Grattis i efterskott! Hoppas att allt är bra med dig (bortsett från förkylningen då). Kramar!