fredag, oktober 27, 2006

Ssssuck

Åh vad hösten är tråkig. Jag måste bara beklaga mig lite. Försöker pigga upp lite genom den tjusiga bilden på min tjusiga hund (HAHA) när han är på kalas. Nu sitter man mest här och undrar hur mkt av den förutspådda stormen som ska nå vår sida av landet. Förhoppningsvis inte mycket, men å andra sidan ska ju Manne och Leffe köra upp från Götet ikväll. Inte så bra om det stormar!
Igår var en väääldigt lång dag. Avslutet var bäst, jag plöjde 2 avsnitt av The L word och sedan senaste Lost. Ah, njuta!
Idag ska jag redovisa mitt briljanta (eh) PM (jippi), handla på Maxi och ha yoga pass (ljuvligt). Sen kanske Ellis skulle komma hit och leka. Hoppas. Det e fan lite ensamt här tycker jag. Tur att man har Des iaf.
Å idag fick jag brev med tv-licens räkning i. Fan vad det suger!! 492:- åt helvete...
För att skriva nåt positivt så börjar jag iaf bli frisk och det är ju trevligt. För att pigga upp mig själv ska jag nog gå till ICA och hämta ut mina tröjor som ligger där o väntar. Fast först måste jag nog jobba lite....

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha..snygg bild på voffsingen :)