måndag, oktober 02, 2006

Sveriges mörka halva

I oktober är det omöjligt att lägga märke till höstens intåg. Detta trots att jag faktiskt åt smultron igår.
Det blev Västerås i helgen och det var väl trevligt trots allt. Trerätters middag med oxfilé...yummie for the tummy! Stundtals blev jag övergiven, men inte så farligt. Var ute på landet. Såg film (Omen). Spelade spel.
Idag åkte jag tilbaka. Besökte min nya praktikplats, Myrbergska gården. Var ganska nära, men jag måste ändå lämna Des åt andra hållet. Verkar OK, har inte fått så många intryck än. Börjar iaf 7.30 imorgon-sovmorgon;-)
Resten av dagen har gått åt till att öva in koreografin tills imorn. Tror att den sitter nu(?) Kvar att göra är att duscha, gå en sista promenad och kanske ringa karlen.
Oroar mig lite över min boendesitution framöver. Inte än på ett tag, men man måste börja bestämma sig. Snart flyger flugan till afrika också. Det blir ensamt när alla försvinner åt olika håll. Henke i Umeå, Manne i Gbg, ett par i V-ås, nån i Italien....
Den 14:e är det iaf kick off med sats. Då ska jag fan festa. För en gångs skull. Det är i alla fall planen.

Inga kommentarer: