onsdag, november 08, 2006

Min blivande combo nr 2

Nu har jag bestämt mig. Jag skiter i att leta lägenheter som kostar en halv förmögenhet. Jag tar en studentlya till och flyttar ihop med Madde (nej inte Manne). Så med största sannolikhet blir det en 3a på väktargatan, där Manne bodde. Blir nog bra tror jag. På så sätt får vi det stort, sällskap, behöver inte köpa så mkt prylar, nära till sats...ja det mesta som jag var ute efter bara det att man kanske inte får det lika fint och inte kan sätta upp massa hyllor och sånt kul:( Men det kan jag nog klara mig ifrån ett år till. Har precis registrerat mig på 3 lägenheter och står först i kön på alla. Tiden går ut imorgon så jag får väl reda på hur det blir ganska omgående. Vi ska dit o kika lite idag...se exakt vart dem ligger och så.
Japp.
Desmond e helt slut, han var ute på 2 långpromenader idag. Idag ska jag inte lämna honom något, little screamydog! Det blir nog snarare en långpromenad till *Muhaha* Nån gång ska han väl bli totalt slut också det lilla energiknippet. Och imorgon e sista dagen hos Veronica *panik*. Måste hitta dagmatte! Imorn drar vi till Götet. Goa gubbar.

Inga kommentarer: