tisdag, november 21, 2006

November rain

Tisdagar är tydligen lika med regn nuförtiden. När jag tittar ut genom fönstret ser jag mörker och regnstänk som slår ned i vattenpölarna. Det betyder att jag har cyklat färdigt för idag och det blir bil till sats om några minuter.
Alldeles nyss hittade jag min försvunna klocka:-D Jag ringde ju t o m till praktiken för att kolla om jag glömt den där...icke. Och inte låg den i nån väska. Men när jag kollar bakom papperskorgen ligger den där! Vad skönt! Men fortfarande är andra saker försvunna. Dem kanske ligger bakom sängen?
Idag hade vi basgruppsträff och det kändes faktiskt som att det släppte litegrann. Jag var inte den enda ssom tyckt att det gått jääääkligt seegt.
Det är visst uppehåll i lost också...måste vänta i flera månader. Dålig stil tycker jag, man behöver ju något som lyser upp i mörkret. Fast jag har ju gelatio i frysen. Dyraste jag köpt på ICA på länge. Men ibland måste man unna sig. Bara vetskapen om att förpackningen ligger därinne och jag har tillgång till den närhelst jag vill gör mig lite lite gladare. Så lite:) Nu måste jag rusa...

Inga kommentarer: