lördag, november 04, 2006

PRAKTIKEN ÄR SLUT

Kan ni tänka er?? Det har gått 10 veckor...halva terminen. Känns som en evighet faktiskt. Nu borde jag ju känna mig himla lättad eftersom jag har klagat så till och från. Faktum är att det känns lite konstigt. Nog mest för att man lärt känna gamlingarna litegrann och man vet att dem sitter där på sina rum, men att man inte kommer att träffa dem nåt mer. Det fanns ju några goa gummor och gubbar.
På måndag ska man tillbaka till skolbänken.
Ja och nu är det lördag kväll och jag sitter här i en för stor T-shirt och har inte mkt för mig. Har jag inte haft på hela dagen, egentligen. Jag har slappat ganska mkt, men ändå hunnit diska, träna, handla och tvätta. Sånt som måste göras men inte är så kul...förutom träningen dårå.
Känns lite konstigt att inte ha nåt planerat den här helgen...vad ska man hitta på liksom?
Nu ska jag snart klä på mig och gå en sista sväng med Desmond och sen krypa ner och kolla på nån film eller kanske L word (hihi) och dricka en stooor kopp te. Köpte ett smaskigt rött te, jordgubb/vanilj. Yummie for the tummy! Prova.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Jordgubb vanilj. Var hitta du d teet? Vill ha.. :)