söndag, januari 28, 2007

Sköna söndag

Jag njuter av att vara ledig två dagar i sträck. Det har jag banne mig inte varit sen praktiken satte sina klor i mig! But I´m still alive!!!
Igår var mamma o pappa här och hjälpte mig att städa ur det sista ur lägenheten i Flogsta. Lite vemodigt ändå, men jag trivs bra här. Kan bara inte låta bli att sakna Ica väst (haha, det är sant) och promenadstråken. Nåja. Idag gick jag ned på stan och droppade nycklarna i studentstadens brevinkast så nu är det bye bye forever. Sen passade jag på att gå lite i affärer när jag ändå var nere på stan. Handlade lite också. I like! Och innan dess städade jag lite i badrummet och så. Och nu har jag hittat en artikel som jag ska basera mitt pm på. Känns som jag har varit ganska produktiv idag ändå. Dessutom har jag hunnit ringa dottern i den galna familjen (se förra inlägget) och möttes av tfn svararen (yes). Talade in och berättade att jag hittat hundvakt på annat håll. Bye bye forever!
Har hunnit med att träffa Åsa i typ 5 minuter också. Nu kurrar magen så den ska få lite överbliven pizza och sen ska jag kolla igenom mitt pass för nu ska jag hoppa in och vicka kl 17. Det bidde fanimej 6 pass denna vecka trots att jag vickade bort ett av mina egna. Gött då får man lite $$$$ och det är ju aldrig fel.
Nu börjar det se riktigt ok ut här hemma också så nu är ni välkomna på besök-om jag kan hitta en lucka i mitt schema;-) Influttningsfest får väl bli nån gång innan sommaren iaf. Cheers.

Inga kommentarer: