tisdag, februari 06, 2007

Biltrubbel

Häromdagen när jag skulle åka handla så startade inte bilen. Okej. Batteriet kom jag fram till i samråd med pappa. Igår lyckades jag få Elenore och Joel att komma hit med sin bil och efter mkt om och med gick min gamla volvo igång (tack). Körde runt i ca 30min innan jag fick hasta iväg på ett väldigt oväntat boxpass (räddare i nöden, nollvision = målet). Fick order av pappa att köpa batterivatten och fylla på cellerna vilket jag nu har gjort. Bara det att när jag satte nyckeln i låset och vred om hände....INGENTING-igen. Om den var död igår är den om möjligt ännu dödare (fin böjning) idag. Inte en lampa tändes ens. F u c k.
Så nu väljer jag att fokusera på mer positiva saker...frukost tex.

1 kommentar:

Hanna sa...

Oj, här var det nya färger minsann. Ljust och vårigt. Hoppas att allt är bra med dig!