måndag, februari 05, 2007

Hopp

Det finns ju alltid en chans eller hur? Även om man bara pluggar ca 5 dagar före tentan så finns det ändå en liiiten gnutta hopp om att man kanske haft tur och klarat den. Så brukar i alla fall jag tänka, har ofta mer hopp än jag egentligen borde kanske (har det visat sig eftersom jag ibland mötts av ett fett U när resultatet väl kommit). Madde var helt övertygad om att hon kuggat kirurgitentan, som är den första tenta vi haft direkt efter jul=värdelöst. Ja. nu kom jag i vilket fall på att det skulle bli jäkligt knivigt om jag inte klarat denna tenta eftersom omtentan är samma dag som jag ska gå utbildning i sthlm (med 100 % närvaro), aoch. Men vilken tur då, att jag KLARADE tentan. Helt otroligt egentligen. Fyfan vad man e bra;-) Dock måste jag ju lik förbannat sätta mig och plugga till den deltenta som jag tyvärr kuggade innan. Men glädjen finns.

Inga kommentarer: