söndag, februari 04, 2007

Forza

(Det är inte jag på bilden:-))
Igår var det Sats inspirationsdag i sthlm. Det var kul. Måste dock erkänna att det stundtals är lite sektvarning (haha). Speciellt när vår VD höll sitt superlånga tal och redovisade vad vi åstadkommit under det gågna året med mycket uppmuntran och anekdoter till sitt egna liv. Corny! Bara för mycket...men man ska väl inte snacka skit om bossen...*oops*

Annars var det bra. Lite flummig och halvlyckad capoeira. Grymt inspirerande Mikael Södermalm (mental coach). Galen Paolo Roberto kör boxpass med oss (och fyller 38år). Och så det bästa; forza. Träning för främst överkropp, armar med träsvärd som man svingar hit och dit. Testade för första gången och I love! Vill ha mer forza i mitt liv;-)

Sedan var det såklart fest också, tema svart/vitt. Jag ansträngde mig inte mer än att jag hade svartvita kläder på mig-vilket resulterade i att någon spillde rödvin på mina vita jeans. Tack.

På middagen delades priser ut, bara sthlm på kartan typ. Sedan spelade liveband covers...också lite corny. Fick bara en justin låt:-/

Bussen hem avgick tolv. Jag blev åksjuk.

Nudå? A new day has come. Des har kommit hem. Jar har blötlagt mina jeans. Ätit frukost. läst mail från mamma (halva vårt hus är också blötlagt nämligen-inte så kul). Ska ut med D och träffa Angelica + vovve. Sen vet jag inte. Leeeeedig.

2 kommentarer:

Anna sa...

hej du. trevligt med lite ny layout. känner inte att jag har tid och energi till att ändra nåt på min... verkar dock som att alla dina (fina) highlight-färger inte kommer med som de ska... Hoppas du har en bra praktik!

Erik sa...

jag föredrar zoegas forza :P