onsdag, februari 14, 2007

Just another Wednesday

Trots att det vimlar av hjärtan överallt så är det ändå bara en vanlig onsdag. I alla fall om man heter Maria och har en pojkvän som nog inte ens vet om att det skulle kunna vara nåt annat än en alldeles vanlig onsdag. På 6 år har jag insett detta och slutat förvänta mig något. Förr i tiden kunde man iaf få en gul kompis ros i skolan.
Men vem bryr sig?
Alla hjärtans dag är väl bara ett komersiellt påhitt för att butikerna ska tjäna en extra hacka..? Eller är det något jag har intalat mig i all bitterhet eftersom jag vet att ingen kommer att uppvakta mig...möjligt.
*********************************************************************
På neuro-op har jag nu fått se:
-Operation av halsen där spinalutskott avlägsnades för att lämna plats åt en klämd ryggmärg.
- Borttagandet av en hjärntumör.
-Flyttning av ulnaris nerven (armen) då den låg i kläm.
- Början på subduralhematom (de borrade 4 hål i skallen!).
***********************************************************************
Bilen är fit for fight igen.
Hur länge denna gången?
Dessutom blir man galen på verkstadsgubben som är nästan omöjlig att få tag i och inte håller tider. Men nu har jag ett nytt däck. Totalkostnad för de här kalasen?
2968kronor

Inga kommentarer: