fredag, februari 23, 2007

Natt

I natt låg jag och kollade på the L word till klockan 04. Sov till 11.36 då telefonen ringde och frågade om jag kunde ta ett boxpass på mån. Gick upp och ut med D i en timme. Åt frukost och lade mig i tv soffan för att vila lite till. Såg Oprah, såg Fresh Prince...somnade.
Vaknade 16.09 och nu måste jag ut med D igen. Dagen är nästan borta.
Mitt beteende förklaras av att jag ska jobba natt inatt. På akuten. Eller inte jobba, men praktisera. Börjar 21.15, slutar 07.30. Kan bli intressant?
Jag har aldrirg jobbat natt. Blir man helsnurrig då? Är det sant att man inte blir hungrig på natten? Kommer jag att somna?
Just nu känner jag mig lite halvupponed efter att ha sovit så mkt.
Wellwell.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror att jag såg att L word skulle visas på tv, minns dock inte vilken kanal... Men hey du har ju alla på datan så det gör ju inte dig någon skillnad.
Ska åka till orsa imorn, vi kan väl ses när ja kommer hem?Kram veronica