lördag, mars 31, 2007

Happy B-day

Har ringt och grattat mormor och Bug. Lyllos Bug som är i Åre. I backen. Jag längtar efter backen! Han sa att man kan åka där ända till maj. Kanske man skulle åka dit över valborgshelgen istället? Ska fundera på det. Kungsberget är väl snölöst vid det här laget.

Desmond är uttråkad. Han förstår inte att hans kompisar ska komma på kalas här om bara ett par timmar. Fast jag har sagt det till honom. Vilket pucko. haha. (Jag ska strax gå ut med honom).

Det blev ingen middag igår. Den blev inställd. Det var nog lika bra för det var så varmt under yogan och jag hade druckit för lite så jag fick ont i huvudet. Förr i tiden brukade jag alltid sova av mig huvudvärk under natten men tydligen fungerar det inte så längre. Vaknade med huvudvärk. Tog en halv alvedon. Gick och tränade. Handlade. Bakade. Duschade.

Tenta imorgon. Hur ska det gå?

1 kommentar:

Anonym sa...

träna, handla, baka på samma dag, galet... det skulle ta mig en månad ;)