söndag, april 01, 2007

Betar av listan

Japp, nu är tentan avklarad:-) Jag tror att det gick vägen trots att jag varit sjukt dålig på att plugga. Tur att man redan kunde det mesta (eller?) Det visar sig v15 då vi får resultatet.
Strosade runt lite i Sthlm utan att köpa något. Mycket duktigt!
Desmond blev väldigt glad när jag kom hem. Han tyckte att Madde var tråkig. Igår hade han kul med sina polare Smilla och Selma. De åt "tårta"och gick på promenad. Selma tyckte nog att hela upplevelsen var lite traumatisk och nådde sin kulmen när Sophia gick på toaletten och lämnade henne ensam med en massa läskiga typer:-O
Nu har jag även mer eller mindre övat in balance passet som jag ska köra på tisdag. Måste bara hålla allt färskt i minnet så det inte glöms bort.
Då är det nästan bara PMet som gnager. Plus att jag måste fylla i ett förbannat bedömningsformulär och skriva inlärningsmål till min mittbedömning imorgon. Dessa bedömningar e typ det värsta med hela praktiken. Fy bubblan.
Men det tar sig. Jag anar ljus längre fram i tunneln. Wohooo!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh, vad bra. Bra att du strosade utan att shoppa och fixade tentan. Go Maria!Jaa OC satt jag bänkad framför och det gick faktist riktigt bra att vara ensam. Somnade vid tio som en stock :)Kraaam