torsdag, mars 29, 2007

Overload?

Ibland undrar jag om jag kanske har tagit på mig för mycket den här våren...
Just nu känns det lite så. Inte för att jag sitter här och gråter och sliter i mitt hår, men nog undrar jag hur jag ska få ihop det.

Praktik.
PM.
Dokumenation.
Seminarier.
Tenta.
Yoga utbildning.
Pass.
Koreografier.
Vänner.
Pojkvän.
Hund.

Tina ändrade fest till middag vilket gör att jag kanske tar mig dit iaf. Des kan följa med. Men tiden är ju typ densamma. Slutar 15.30, pass 18-19.15. middag hos tina, hem och sova. Lördag: ut med des, träna, baka kaka, ha kalas för Des. Sön: tenta i sthlm. Mån: praktik, tis:praktik och nya bbe passet. Så jag undrar när jag ska ha tid att plugga till tentan och när jag ska ha tid att öva in passet. Dessutom måste jag försäkra mig om att jag har hundvakt efter påsk när jag ska va i stlm i 5 dagar. GAAAAAH
Det blir så stressigt att jag istället sitter här och skriver i bloggen fast jag borde göra det ena och det andra för jag ska vara i säng om 50 min och innan dess ska jag ha gått ut med desmond, gärna snackat med manne och fixat i köket. Plugga lite i sängen innan jag somnar. Och när ska jag ha tid att tvätta om jag åker t tina imorgon?
Ni fattar läget?
hjälp

1 kommentar:

Anonym sa...

Säger ju att det är för mkt... lugna dig. Du måste proritera..