söndag, mars 11, 2007

Vågar man hoppas..?


Bara över en helg har nästan all snö smält bort och det är vår i luften.
Underbart!
Hejdå minusgrader, halka och frostiga rutor.
Man ska väl inte ropa hej än, men nog vore det skönt.
Idag värmde solen när vi fick komma ut på lunchen. Annars har jag suttit stilla i en källare de senaste tre dagarna och förnyat/repeterat kunskaper inom biomekanik, fysiologi och träningslära. På kvällarna har jag hängt med Lovisa hos Lovisa. Hotell sveavägen:-) Synd att man inte kunde hänga mer och plugga mindre...skulle ha velat strosa runt lite i sthlm, men men...jag sparade väl pengar på att inte göra det.
Utbildningen har hållt en hög kvalitet. Mycket bra lärare (idag drog han ned brallorna).Vissa korkade "klasskamrater" förekom ju (iaf en). Dock är det lite jobbigt att sitta stilla i 3 dagar och inte få träna eller röra på sig alls. Gick en ganska lång promenad med Desmond när jag kom hem så han e nog ganska trött. Gunnar hade nämligen knatat runt med honom ganska mycket i helgen. Gunnar försov sig i fredags när han skulle hämta des. Han hade fyllt år och druckit vin kvällen innan:-) Så kan det gå...men det ordnade sig ändå (puh).
Nu ska jag bara vara här i 2 dagar sen blir det tåg söderut. Skönt att vara ledig. Stackars dem som jobbar heltid och går kursen hela helgen. Nu ska jag ta ut lillen på en sista kisstur.

Inga kommentarer: