måndag, april 02, 2007

Bums i säng!

Jag ska baaaara skriva lite först.
Ännu en dag har passerat.
Jobbigt blev det när jag insåg att jag ska ha mitt ordinarie pilates pass på torsdag. Why? För att jag trodde att det var påskschema och täkte därmed åka hem på onsdag. f u c k.
Det visade sig även näst intill omöjligt att hitta vick till passet eftersom alla åker bort/hem över påsken och antalet personer som kan köra pilates är endast 4. Ringt och smsat och mailat alla.
Nu tror jag att det kanske har löst sig. Min räddande ängel heter Hanna.
Man vill ju ta vara på den lilla ledighet man har. Samla nya krafter.

Idag hade jag mittbedömning på praktiken. Fredrik var med som min handledare. Det var bra för han är snäll. Jag blev godkänd:-) Sen var det jättelugnt, men det gjorde mig inget.
Imorgon ska jag gå A tur och börjar 6.45. Alltså borde jag ligga i sängen nu.

Kändes som jag skulle skriva nåt mer men i så fall har jag glömt det.
Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa :D Är så glad att jag har mid Mariaaa :DSom orkar lyssna på mitt gnäll. Inte många som gör det :D