onsdag, april 04, 2007

Påsk med lite ledighet

Weeee! Jag är ledig till på tisdag! Fatta!
Skulle egentligen gå till 16 idag, men vi fick gå före 12, hallelujah moment.
Jag funderade på vad jag skulle göra med all denna tid. Åkte till skolan och lämnade in ansökan om utlandsstudier. Har ingen aning om hur stor chansen är att man verkligen får åka, men nu har jag iaf försökt. Det vore ju grymt.
I alla fall, sen åkte jag raka vägen hem och sitter nu och knåpar på en promemoria som ska in på tis. Jag vet att jag inte kommer att sitta och svettas med den över påsk så det vore verkligen underbart att ha det överstökat. Sen ska jag träna innan Gunnar kommer med D. Vi ska diskutera hans ersättning:-/ Jag har fortfarande inte löst nästa veckas situation vad gäller hundpassning. Lite stressande. Sen ska jag ta bilen till Västerås och slappa. Har bokat tid hos Vivvi på lör. Vivvi är min massör:-D

Inga kommentarer: