tisdag, maj 08, 2007

De senaste dagarna har jag fått ett ovana. Jag har sovit på dagen, säkert en timme. Det är för att jag lägger mig för sent och blir dödstrött i skolan så när jag kommer hem måste jag "vila lite", men lite blir mer än det borde...vilket resulterar att jag inte blir trött på kvällen osv osv.
Ska försöka styra upp det hela ikväll. Men det finns ju så mkt man vill hinna med på kvällen!

Invigde min hjälm idag. Kändes helt okej, som att ha mössa typ, med undantag för hakremmen som var lite skum. Nöjd att jag köpte en svart och inte en sån där typ röd/silvrig historia som vissa glider omkring i. Haha, kanske ska börja blogga om hjälmmode?
:-D

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker du är skit modig som har skaffat hjälm. behövs fler som du. själv skulle jag vara alldeles för feg.