torsdag, juni 21, 2007

arg.

Man ska bli glad av att träna ju.
Inte arg.
Jag har precis varit på Bodypump på Sats-kompassen här i göteborg. En kvinnlig, sprallig instruktör (nämner inga namn fast jag skulle vilja) höll i passet. Kul, tänkte man. Men det var allt utom kul. Det var fan det sämsta Bp passet jag har varit på, typ. Tjejen gjorde ju så många fel att jag tappade räkningen. I varje låt. Fel, fel, fel, feeeeeel! Fel koreografi, fel takt, paus på fel ställe, fel övning. Det värsta var nog att hon stängde av en låt innan den var slut och låtsades som att den var slut. I ett förkoreograferat pass ska man hålla sig till koreografin, några fel kan väl alla göra, men inte såhär. Usch. Jag ångrar att jag inte stannade kvar och klagade i receptionen efteråt, men jag mer eller mindre sprang därifrån. Aldrig mer går jag på hennes pass. Tycker att anläggningen borde få reda på detta eftersom det är dålig reklam för dem, men vad ska jag göra? Är det okej att skicka ett anonymt mail? Vad tycker ni?
*morr*

2 kommentarer:

Anonym sa...

absolut, skicka och klaga.

Anonym sa...

ja vafan så kan det ju inte gå till!
klaga, det tycker ja absolut att du ska göra. Do it kvinna!