onsdag, juni 13, 2007

Klädberg.

Arghhhhh!! Fyfan vad kläder jag har. Det märks inte när de ligger i garderoben, men nu är de överallt. Jag försöker plocka ut det jag vill ha med mig till Göteborg, ska ju vara där ett tag. Och man vet ju inte om det blir varmt eller kallt. Och som ni ser i förra inlägget så har ju klädkonsumtionen inte direkt avstannat. Varför detta behov?! Någon som känner igen sig? (kom igen nu tjejer).
Försökte ringa Henke för å kolla hur han ligger till tidsmässigt (haha). Inget svar. Sover han? Är han på stan? När kommer vi iväg? Jag är iofs inte heller klar. Vet inte vad jag ska packa i. Tur att vi åker bil.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh va kul att de ska gifta sig. du får hälsa grattis! var ska de gifta sig? är manne med i bröllopet?

känner igen problemet med att packa, men klaga inte. the more the merrier. haha!