fredag, juli 06, 2007

Quick Update

Är hemma på Vallby en snabbis. Huset börjar bli fint:-) Syftet var att sy upp morgondagens klänning, men mamma har visst tagit med sig symaskinen till Senoren. typiskt. Så nu fördriver jag lite tid framför datorn...bror ligger o sover i sitt uberstökiga rum. Strax ska jag ta bilen ner på stan och träffa Åsa. Vi ska gymma(!!) på Feelgood när det är stängt för medlemmarna. Det betyder att vi inte behöver oroa oss för att se dumma ut, plus att det ju måste vara roligare att gymma med en kompis. Jag har inte tränat sen i söndags så det ska bli kul. hon har fixat så att jag får träna där gratis i en månad. Great, huh??
Ikväll kommer Jessica och Peter (brudgummens syster + pojkvän) och det blir middag på landet. Då ska jag ta med mig desmond tillbaka för imorgon ska han vara hos Åsa. Jag har knappt träffat little på hela veckan! Imorgon:wedding.

Igår kom vi hem från ett otroligt blött Skåne. Det blev en snabbvisit där. Kul att träffa kusiner mfl, men anledningen var ju desto mindre rolig. Det var väldigt konstigt att bo i mormor och morfars hus utan att dem var där. Speciellt mormor. Hon var verkligen en färgstark person.
Himlen grät floder dagen då momor begravdes.
Kyrkan var fin. Hon fick sina trumpeter. Jag fällde tårar. Det var sorgligt.

Inga kommentarer: