tisdag, augusti 07, 2007

Dagens...

Idag ville jag åka och bada, men det ville ingen annan. Eller jo, det var det nog många som ville men de flesta satt nog inburade på sina jobb. Jag solade så gott jag orkade i trädgården (vindstilla). Fast först tog jag en morgonpromenad till Pettersberg o hämtade mitt paket från Bokus. Nya Harry Potter finns nu i min ägo:-)
Vid halv tolv sa Henke att han skulle komma förbi. Han kom vid två halv tre. Henke är Henke. Vi lagade halvhet räkchili pasta (den var alltså god, men inte så stark som vi trodde).
Medan Bug och Henke ramlade in i WoW världen verbalt gjorde jag flätor på skallen och blev trött i underarmarna. Rejsade till Feelgood och körde ett skönt body pump pass och sen tillbaka. Nu känns det skööönt. Ska duscha, äta och gå en lång promenad med little. Sen ringer nog Henke igen. O kanske åsa. Det var min dag. Hittills.

Inga kommentarer: