måndag, augusti 06, 2007

Min måndag...

Hemma i Västerås igen efter en helg i stockholm. Såg Pride (bilder kommer). Gick på stan men köpte endast ett par shorts på rea och ett par havaianas i min storlek :-). Träffade Lisa-Marie. Solade i Haga parken. Och glömde såklart mina favvo jeans hos Lovisa (men hon ska skicka dem till mig, tack!)
Igår kväll träffade jag Åsa, fick en citron och laktris polkagris, gick en långpromenad och åt popcorn. Vi skulle njuta av en vattenmelon men den hade blivit snuskig på en dag. bläää.
Idag började jag dagen med en långpromenad. Hade tänkt åka å träna, men för att vara på den säkra sidan men hälsan så körde jag bbe i trädgården istället. svettigt.
Ska snart cykla ned på stan med Des och besöka Vivvi (min massör). Jag träffar av någon anledning alltid Vivvi och Christine på samma dag (ska träffa christine senare nämligen).
Å Brogges bil är såld, men inte till mig :::-(
För övrigt går jag omkring och suktar efter en MacBook trots att det inte alls är nåt fel på min kära dator. Kan ändå inte släppa det. Varför? Vad ska man göra då? Nån som vill köpa min dator? ;-)

Inga kommentarer: