fredag, augusti 03, 2007

hallå?

Jag börjar undra om jag bara skriver för mig själv, men i så fall fortsätter jag med det:-)
Hostan är kvartstående så jag kan skippa träning i helgen utan att stressa över det. Träna när man inte är frisk är inte bra. Dock har jag lyckats få lite träningsvärk i magen av allt hostande. Inser att det låter som jag har nåt slags osunt förhållande till träning när jag skriver såhär men det anser jag inte. Det börjar iaf rulla in lite vick inför den månad jag kommer att spendera i Uppsala innan jag far söderut. I like.
Desmond är uttråkad över att jag är så tråkig i hans ögon sett. Jag bara sitter still, läser o läser. Fast vi har varit ute en sväng såklart. Det är lite tråkigt väder så att mysa med en bok är ganska på sin plats. Igår dök jag in i Fällan och är på väg att plöja igenom den. Möjligtvis blir det ett pride-uppehåll snart, men...
Brogges bil är till salu. En Honda Civic som ska vara bra mycket piggare än min kära volvo. Kanske blir det till att byta upp sig lite. Någon som vill köpa en gammal volvo 440? :-) Den har i vilket fall varit grymt prisvärd. Go volvo! Mamma o pappa spanar också efter ny bil...kanske man skulle ta saaben då..? Jag behöver ju verkligen bil när jag ska åka bort i 3 månader!
Nu ska jag ta o surfa runt lite till och sedan packa väskan och fundera på hur jag ska ta mig ned på stan till sthlms bussen (gillar inte västerås lokaltrafik) och försöka ha lite framförhållning så att jag slipper tokstressa som det alltid brukar sluta med även om jag har gått om tid från början (hur?).

Inga kommentarer: