torsdag, januari 24, 2008

Desperat hemmafru

Första dagen av ledighet var välkomnad, efterlängtad, men nu även passé. Redan nu sitter jag här och undrar vad jag ska fylla mina dagar med (förutom träning och promenader) den kommande månaden innan jag börjar knåd-utbilda mig. Jag kommer klättra på väggarna, eller bli totalt förslappad. Värst är nog den mer eller mindre totala brist på kontaktnät i den här staden. Jag känner ju ingen! 
Alla mina vänner är någon annanstans, i en annan stad. Suck.
Hemmafru är vad jag är, om än tillfälligt.
Kom och hälsa på!

3 kommentarer:

Unknown sa...

welcome to my world! Gissa varför vi (Jag) målar om, möblerar städar osv ständigt :P Delvis för att det är kul men mest för att ja har långtråkigt..

Ja kommer o bor hos dig snart :P

Anonym sa...

åh, jag skulle också vilja vara hemmafru för ett tag. låter härligt tycker jag.

Anonym sa...

Tjo! Jag kommer till göteborg på fredag! Iof i en jobbgrej men ska stanna till söndag så kankse hinner ses en sväng? Ska bo hos pellefant å tror d e hyffsat nära dig?
Kram