tisdag, januari 22, 2008

Segast är jag.

Sedan jag kom hem från Thailand har allt gått i ett rasande tempo; fira jul och träffa så många som möjligt, men samtidigt fila på uppsats och plugga till tenta, sjukt intensiv vecka i Uppsala med examen som avslut, packning av saker, resa till Höllviken t/r, flytta ut på riktigt, ta sig till göteborg, bygga garderob o ha pass på Sats...
....men idag. Idag har jag klarat av allt det där (hallelujah!). Jag är ledig. Ingen stress. Jag sov ut ordentligt, det ser faktiskt ut att vara sol ute så när jag orkar feta upp mig ur sängen (snart) ska jag ta Des på en långpromenad. Sen ska jag gå runt o plocka i hemmet (!) och skicka in vår reseberättelse en sista gång (banne mej).
Det är lite skumt att kunna ta det så lugnt utan att bli stressad över allt man inte gör. Ni som jobbar har kanske glömt hur det är, men inte jag.

1 kommentar:

Unknown sa...

ja precis, vissa har inte ont alls av det utan är bara väldigt viga :) Men ja fick rådet att inte tänja eller stretcha.. Så ja får väl sluta med det, alla har sagt att ja ska göra det så jag tänjer mest hela teiden :P Kanske blir bättre om ja slutar med det :D
Well, vill du bli min personliga tränare? Hehe...