måndag, januari 21, 2008

Sveriges framsida.

Nu sitter jag här, i vårt stökiga kök och försöker finna mig till rätta.
Göteborg.
Mitt nya hem.
Jag är sambo!
Jag har en sambo.
I bakgrunden går pump musiken som jag ska instruera ikväll. Des trippar runt o undrar säkert hur länge vi ska stanna här o varför det är så stökigt.
Igår var vi på IKEA för att handla en till garderob i ek. Synd att HOPEN inte görs i ek längre. Hittade en begagnad på Blocket, men killen vägrade svara och kläderna måste ju ta vägen någonstans! Impuls-Manne föreslog att vi skulle byta ut hela skiten o köpa en stor gemensam garderob istället. Sagt och gjort. Och dyrt. Men nu är en PAX 200x58x236 i ek med svarta glasdörrar på väg upp. Och konsekvensen är att garderobsdelar, kläder, skruvar, spikar, verktyg, frigolit och kartonger ligger huller om buller på våra knappt 40 m2.

Inga kommentarer: