måndag, februari 25, 2008

Menlös tror jag.

Gud, hur seg kan man bli? Jag har fastnat i soffan och datorn har klistrat fast i mitt knä.
Känner lite ångest över att hitta dagmatte till Desmond, börjar ju plugga igen om en vecka.
Har precis gjort en "dagmatte sökes" lapp som jag nog ska sätta upp i en livsmedelsbutik. Jag ringde och pratade med en av dem som svarat på min annons idag. Vet inte riktigt vad jag fick för intryck. Han skulle ringa tillbaka senare. Jag önskar jag var i Uppsala där vi har favoriterna Gunnar, Jorunn, Angelica, och Cissi. Jag orkar inte riktigt engagera mig fast jag måste. Jag orkar inte träffa en ny galen familj! Nu har jag det dessutom ännu sämre ekonomiskt sett och måste hitta någon som inte vill ha någon ersättning, more or less.
Dagen bara går...
Jag måste busa med Desmond, gå ut, äta, ladda mitt spårvagnskort, jada jada jada. Hur ska det gå när jag sitter fast i soffan?

1 kommentar:

Unknown sa...

åh, inga fler galna familjer tack!ryck upp dig o skaffa dig en Gunnar!