torsdag, februari 07, 2008

Under granskning.

Känner mig faktiskt trött i kroppen idag efter de där vibrationerna. Ingen träningsvärk, men det skulle man tydligen inte få heller. Det är klart, hade man gymmat i minst en timme kan man ju ge sig fan på att det skulle känts idag.
Låg i alla fall och drog mej en stund i sängen. Jag kan ju göra så:-) Nu har jag pallrat mig upp och utanför fönstren skiner solen, hallelujah!
Blir ingen morgonpromenad idag utan istället frukost på en gång. Måste gå igenom lite grejer för idag ska jag bli utvärderad på mitt yoga pass(!). Anna (inte samma Anna som igår) kommer alltså att komma dit och sitta i ett hörn och studera mig under en timme. Hon kommer att lyssna på mina instruktioner och på min teknik. Hu! Även om jag har gjort detta otaliga gånger blir man lite osäker, men egentligen är det väl bara att köra på och ta till sig den feedback man får. Hon sitter ju inte där för att sätta dit mig utan för att hjälpa mig att utvecklas i instruktörsrollen. Hoppas det kommer lite folk nu bara. Wish me luck...

För övrigt verkar det vara något strul med MSN. Igår kom jag inte ut alls och nu kommer jag inte in på min hotmail. 5 nya meddelanden ligger o väntar på mig. Säkert mest reklam, men nog f*n blir man nyfiken!

En känga tilldelas Göteborgs Posten. Jag bestämde mig för att ta del av deras studenterbjudande eftersom jag har tid att läsa tidningen på morgnarna nu. Jag fick mitt första ex för en vecka sedan, men sen har det varit ytterst sporadiska utdelningar till vår brevlåda. Jag har fått den tre gånger. Så himla dåligt. Har mailat dem och rapporterat, men ingenting händer. Ska skälla på dem lite mer med mina skrivna ord sen tror jag. Morr...

1 kommentar:

Anonym sa...

fick alla på jobbet att bli intresserade utav vibrations träningen igår. haha. så vi är nu alla mycket nyfikna på dina uppkommande vibrations pass. =)