fredag, mars 07, 2008

Finally Friday.

bild: Tarsus TE

Student igen. Första veckan är över och jag har tagit med mig en massa nya kunskaper och masserat (och masserats) som aldrig förr. Vi har redan(!) lärt oss att göra en klassisk helkroppsmassage. Nu gäller det bara att hinna göra den på knappt 60min också. Känns lite smått avlägset, men se bara så mkt mer jag kan nu än för en vecka sedan:-)
Sen måste man ju köpa bänk också. Inte så billigt. Ska förmodligen slå till på den ni ser här, fast i svart (det kostar 400:- extra bara för att få en snygg färg, hutlöst va?!). Ska bara rådgöra med Åsa först. Hon borde ju ha lite koll. Kanske även Vivvi.

Är för övrigt lämnad till mitt öde medan familjen Carlsson/Wallin/Höglund har haft en underbart solig och snöig dag i Hundfjället. Men jag har släppt det där nu. Jag är i Göteborg, end of story. Får se om jag hittar någon att umgås med imorgon.

Stressmomentet i mitt liv just nu är (förutom det konstanta; ekonomin) att hitta en dagmatte till Desmond. Har matat ut annonser hit o dit utan någon större respons. Måste hitta någon väldigt snart. Var e alla goa göteborgare?! Alla tips välkomna.

Nu: Ned i tvättstugan.
Sen: Bodypump koreografi och tv.

Inga kommentarer: