onsdag, mars 05, 2008

Studieprivilegier på Axelsons.

Har pustat ut och njutit av The L word.
I dag har jag masserat Pernillas rumpa och baksida ben. Imorgon ska vi göra hela baksidan. Det är ganska lyxigt att få ligga på bänken och bli knådad en halv dag, för imorgon ska vi ha massage hela dagen, ingen anatomi. Man  blir seg som fan ska jag tala om. Idag slumrade jag till, och sen när det var klart såg jag ut som jag stigit upp ur sängen på morgonen. Kände mig så också; morgonröst, täppt i näsan o uppsvälld.
Sen var det dags för pass, skippade personalpasset eftersom jag inte känner mig tiptop. Fick veta att Maria gärna vill sno ett pass av mig, vilket jag mest är emot ekonomiskt sett. Min lilla lilla inkomst bör helst inte blir ännu mindre:-S
Nu fick jag ett sms. Måste kolla. Å börja med maten.
swisschhhh!

1 kommentar:

Unknown sa...

hm, inge bra. var håller des hus när du är i skolan?