lördag, mars 08, 2008

Missbrukar...

...Heroes. Ibland är det skönt att ligga efter. Det innebär ju att man kan mosa på med avsnitt efter avsnitt när man inte har något annat för sig. Som nu.

Dagens:
-Gjort: Morgonpromenad, body pump release med Maria, sett på heroes o andra chansen, ringt farmor
-Ätit: frukost: 2 skivor hurtbullelimpa; en med avocado o västerbottenost och en med nusco:-) samt mjölk. lunch:tomat o mozarella-pasta. middag:falukorv i ugn m potatismos. för övrigt: en banan, en apelsin, en kopp grönt te, mörk choklad, kladdkaka.
-Klädsel: gråa Cheap Monday jeans, svart T-shirt, bruna fyndkoftan, söndagsstrumpor fast det är lördag(!!), tofflor.
-Ska: Kolla på mer Heroes, gå en kort promenad, hoppa i säng.
-Bäst idag: Solen tittade fram, releasen gick bra lite trött i kroppen, att jag ringde farmor och hon blev glad.
-Sämst idag: Att jag sitter ensam en lördagkväll och att jag fortfarande inte hittat nån dagmatte.

2 kommentarer:

Unknown sa...

bu.... jävla dagmatte skit

Anonym sa...

jag blev precis hooked på heroes. på två veckor har jag bara fyra avsnitt kvar på den första säsongen. det är SÅ bra. glad att jag har hittat en annan hero. =)