tisdag, augusti 12, 2008

Axelsons håller inte måttet den här veckan.

Tyvärr.
Irritationen är ganska påtaglig bland mig och mina klasskamrater. Han är inte dålig. Men han är verkligen inte lika bra som Olof, Hans och Niklas. Han har så lite erfarenhet och kunskap. Han kan inte svara på våra frågor. Känns som man måste kolla upp det han säger för att ta reda på om det verkligen stämmer. Så har han heller inte fått nån information om vad vi kan och inte kan. Det har gått så långt (på TVÅ dagar) att jag stör mig på hur han pratar, hur han rör sig, hur han tittar, etcetc. Stackars krake, det är ju inte hans fel. Men ändå. Jag vill ha kvalitet.
Har man betalat 50 000kr för en utbildning tycker jag att man kan få vara lite kräsen.
Eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

absolut, klaga på! måste ju få valuta för pengarna.

bo är hälften av potterybarn.